donderdag 8 augustus 2013

Dag 3: tja, regen..........

als je opstaat en denkt oei, dit is niet goed, dan weet je wat de rest van de dag gaat brengen. zeker als het KNMI er ook nog een schepje bij bovenop doet. Buienradar en alles wat maar met online weervoorspellingen te maken heeft wordt geraadpleegd en alles wordt zo uitgelegd dat het wellicht onder voorwaarden met een kleine kans toch mee gaat vallen. Nou HET IS NIET MEEGEVALLEN HET WAS BAGGER. Geheel volgens voorspelling gaat het vlak voor de middag regenen als we al in de auto richting Rotterdam rijden. Rotterdam, wat heeft dat nou bij te dragen aan Nederland, maar goed, de meiden hebben bedacht dat de economie een impuls kan gebruiken dus gaan we shoppen. Target 1 is de Primark Rotterdam en als al snel blijkt dat dat bijna een geheel vormt met het Alexandrium dan kan voor de meiden de dag niet meer kapot. Ik maak nog even een grapje op Facebook dat ik dan ook de Kuip will zien maar wordt gelukkig door mijn volgers snel weer op het rechte pad gezet. Je zou in deze blog foto's verwachten, je zou smeuïge details verwachten, maar het komt er niet uit. Op spaarstand sjoks ik door het Alexandrium waar ik slechts kan opmerken dat een kopje koffie met een heerlijk gebakje bij een bakkerszaakje een persoonlijk hoogtepunt is. De meiden crossen van links naar rechts en bloesjes met 50% korting of broeken voor maar weet ik hoeveel euro's verwisselen van eigenaar het kan bijna niet op. Ze glunderen er ook bij. Als laatste strohalm besluit ik een staatslot te kopen en neem me voor dat ik 1 (één) seizoenkaart van Ajax koop als er een leuke prijs op valt, toch iets van wraak gevoelens. Als aan alle behoeften is voldaan karren we weer richting Rockanje. Het regent nog steeds. We eten een frietje op de camping, ik eet nog een visje, althans het is als vis verkocht maar als je me volgt op Facebook weet je wat is er van vind. De avond besluiten we met een afzakkertje in het cafeetje op de camping. De tennisclub viert het succesvolle onderlinge tournooi op de camping, bwoah ben ik blij dat ik al jaren geleden met tennis gestopt ben, zeg maar op mijn hoogtepunt. Maar goed, de Andre Hazes imitator doet zijn best en als we het toch over hem hebben, onderweg naar Amsterdam zag Penny een bordje `ANDERE HAVENS` in gedachten vroeg ze zich af waarom er een bord Andre Hazes langs de snelweg stond. Toch maar eens een dyslexie testje doen Penny? Ach was ook een hoogtepuntje in een regenachtig dagje, welterusten, tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten